Sunday, March 4, 2012

i am alive

Tror jag i varje fall
Nu ar jag landat i verkligheten igen.
efter 2 veckor hemifrån så är det både skönt och tungt att komma hem igen.
på dessa 2 veckor har jag hunnit med att köra 158 mil till Franska alperna med min familj, åkt snowboard i helt fantastisk miljö och mått som en kung. kört 158 mil hem igen, snabbt packat om, lämnat min älskling och hennes son på tåget hem, samt min lilla prinsessa till sin mor.
flygit ner till Barcelona, bränt 120 arbetstimmar på 7 dagar, flygit hem via oslo, åkt till göteborg varit på ett grymt Kyäni event, och idag är jag hemma en liten stund till innan jag drar till Syrran på kala.
så det är mycket nu ;)
blir lite mer bloggande senare med vad som hänt under dessa 2 underbara veckor.
ville mest checka in och medela att både jag och bloggen lever fortfarande.

No comments:

Post a Comment