Tuesday, February 28, 2012

@ Mobile World Congress

Är iväg på GSMA (Mobile World Congress) rena paradiset för en pryltokig som jag
blir nog en större bildblogg när jag kommer hem.
Jag är här som teknisk support i Sony montern, deras monter är en hel byggnad på jag vet inte hur många 1000 kvadratmeter.
så får chansen att leka med alla våra Xperia Smartphones, Tablets, jag har  varit lite sådär till Tablet S tidigare men nu gillar jag den skarpt, den ligger underbart i handen, är lätt och väldigt smidig, så det kommer bli en sådan till mig sen med all säkerhet.
även fått chansen att kolla lite på PS Vita, den ger otroligt mycket HA begär det enda som stoppar mig är vad ska jag ha en sådan till, jag spelar inte så mycket när jag är på resande fot, men ändå den är ju bara så grymt cool, jobbig sitts det där.
Idag eller imorgon ska jag försöka komma iväg och kolla på alla andra utställare, se vilka coola prylar som kommer och som man kan gå och dregla efter ;)

No comments:

Post a Comment