Wednesday, January 11, 2012

Music Unlimited

Jag har varit en trägen Spotify användare sedan tidernas begynnelse, lyssnat på gratis med reklam köpt upp mig till Premium för 99Kr i månaden så man kan lyssna obehindrat och varit nöjd, Spotify streamar music till min bilstereo varje morgon på väg till jobbet och varje eftermiddag hem.
och då alternativen inte funnits så har jag varit nöjd
Men då jag nu såg Music UInlimited så tänkte jag ja varför inte prova detta, och första intrycket är
SNYGGT, och verkar mycket bättre, så jag tänker ge det de 30 gratis dagarna man får och sen skriva en liten recension, får vi se om jag stannar på Music Unlimited med deras 15 miljoner låtar eller om jag går tillbaka till Spotify.
Vill ni också prova så hittar ni det här https://music.sonyentertainmentnetwork.com
Music unlimited, funkar på din Android enhet, på din PSP, din PS3, dator mm mm

No comments:

Post a Comment