Monday, January 9, 2012

Super 8

Hyrde bland annat filmen Super 8 nu i helgen. kollade på den i Lördagskväll, hade hört en del från kollegor att den skulle vara riktigt bra, men då han som rekomenderade den och jag inte alltid har samma Filmsmak, jag gillar mycket mainstream, bra action rullar, och film man kan koppla av och bara kolla på.
så var väl lite skeptissk till filmen men såg att det var ju en Spielberg film så det bådade ju gott.
Den började väl lite skumt och inte alls som jag väntade mig, trodde nästan det var en skräckis jag hyrt, men den tog sig, och sen var det verkligen att den riktigt tog tag i mig, kunde inte sluta titta, och oerhört spännande på ett sätt.
Slutet var inte heller helt väntat, det var lite närkontakt av 3de graden mötet ET, men ändå inte.
Jag gillade den i varje fall och kan skarpt rekomendera er att se den.
Mycket bra film!


No comments:

Post a Comment