Friday, January 13, 2012

Filmtips: Colombiana

Ännu en film som jag läst skulle vara bra och som jag tänkte 3:e gången gillt, (Såg horrible bosses i förrgår, inte bra, inte min typ av humor) Men i varje fall så drog igång denna filmen och höll tummarna.
De första 10 minutrarna så börja jag fundera över om jag ännu en gång fått en sådan där film som bara e seg och lång.
Men sen tog den fart, och det var bra action och en underhållande film, en sådan som är alldeles perfekt att koppla av till och bara kolla på för att koppla av.
Där hände massa saker, och var en helt ok Actionrulle, med en tjej i huvudrollen helt och hållet.
Inga direkt kända ansikten i filmen, Inte för mig i varje fall.
Men jag ger den 3,5 av 5 i betyg, över snittet av filmer med andra ord.
Perfekt en seg torsdag eller liknande.


No comments:

Post a Comment