Monday, December 19, 2011

Vilken vecka förra veckan var

Var ju en vecka utan Prinsessan så skulle hinna med mycket.
På måndagen blev det en tur till Helsingborg efter jobb, för att köra lite affärspresentationer, gick som smort, men blev sent hem, började också prova Star Wars Old Republic lite granna, har ju haft en beta inbjudan att köra med, hann dock bara köra lite granna, men det lilla jag provade var grymt kul och bra.
Tisdagen sen blev det buissness hemma, med bokningar och planering,
Onsdag och Torsdag var det Helsingborg igen, börjar rulla på där och har hittat ett par tjejer att jobba med där uppe, som jag nu ska hjälpa komma igång ordentligt.
Fredagen tog jag det faktiskt lugnt, lite tv spel, och komma ikapp lite serier.
Lördagen sen så började jag med att åka till Simskolan för Prinsessan hade avslutning där, kollade när hon simmade och pratade lite med hennes mamma som också var där, sen iväg till Helsingborg för att köra fler presentationer.
slutligen så var jag hemma vid 6 på kvällen, pillade lite med en dator jag lånat hem av en god vän för att se om den var något att ha, det var en kund dator, väldigt kraftfull ASUS med en i7 processor och kraftigt grafikkort, för att vara en Laptop.
Söndagen sen hade vi en Jul Affärspresentation i Malmö, som avslutades med Personlig Utveckling, alltid lika bra, snacka om att man hade mycket att tänka på efteråt.
Så förra veckan bara sprang förbi, och ändå hann jag även om-installera min egna laptop, som nu är inne i sista andningen, har ändå hängt med i 5 år eller så.

No comments:

Post a Comment