Monday, December 19, 2011

LG Cinema 3D Sound

Testpilot ansökan igen....
denna gången har jag skickat in att jag vill bli testpilot på något som verkligen jag vill prova.
Jag älskar film, och äger idag både en HD Ready Projektor med riktigt bra duk, och en LG 3D TV, dock har jag än så länge inga filmer i 3D men har ett par spel till min PS3a och det är riktigt häftigt att köra.
och 3D filmer ligger inte långt bort i tiden nu, kommer ju en del riktigt intressanta titlar, och kanske Prinsessan även får Lejonkungen 3D när den släpps... älskar ju den filmen själv också.
Tillbaka till topic.
Denna gången har jag anmält att jag vill testa LG Cinema 3D Sound som är ett 3D souround system från LG med trådlösa bakre högtalare, underbart att kunna bli av med de sladdarna som alla just nu går och snubblar på då de ligger löst på golvet.
Ännu smidigare är ju att det är LG så det synkar ju bra ihopa med min TV, och jag kan då använda android appen till att styra både TVn och Suroundsystemet, kan skarpt rekomendera er att gå in och kolla närmare på detta på länken här
och skulle ni vilja själv söka som testpiloter till detta systemet så gör det här

No comments:

Post a Comment