Wednesday, December 14, 2011

då var man med IFåne

Som många kanske vet så jobbar jag på ett stort Mobilföretag och snart också ett av världens största Entertainment företag.
Jag ska nu under några veckor testa en konkurent telefon, och i detta fallet blir det en IPhone 4S, jag har tidigare även testat en Samsung Galaxy S II, detta tycker jag är väldigt bra då man får lite perspektiv till sina egna modeller, man upptäcker vad som är bra och dåligt både med våra egna och konkurerande märken.
Jag lovar att skriva en utförligare test när jag är klar, med för och nackdelar av både våra modeller, de jag får prata om, och även IFånen.
kan ärligt säga så här att trots att jag var en av de första med en IPhone 3GS när den kom för att då var det otroligt hett att ha, inte är någon stor fan av Apple eller IPhone, utan har upptäckt så många fördelar och saker som är mycket bättre på Android.
men men vi får väl se :) jag lovar att vara ärlig

No comments:

Post a Comment