Tuesday, August 7, 2012

Tung packning

Just nu håller jag på att packa en låda som är väldigt tung att packa, och då menar jag inte tung som viktmässigt, utan det blir sista delen i ett väldigt tungt avslut.
ett avslut som togs för snart en vecka sedan.
Vi hade varit tillsammans i ca 3år och förlovade i snart 1år, men har insett att framtiden tillsammans inte är så ljus just nu.
För att distansförhållandet skulle kunna fungera så behövdes ett mål, att kunna se att distansen någon dag skulle kunna komma till sin ända, men vi har nu insett att så kommer inte kunna ske, av många anledningar, ingen att skylla.
Detta är otroligt tungt och tråkigt då ingen av oss gjort något fel, det funkar bara inte, det fungerar nu, men hur länge.... så med detta är det nu med ett tungt hjärta som jag packar alla Sandras saker i en låda för att skicka hem till henne.
alla kläder, toalett artiklar, Max leksaker mm som finns här hemma.
Ringen läggs i en låda, och foton tas så småning om ner igen.
allt känns så fel, så konstigt, saknar SMSen, saknar de många långa samtalen.
Jag är dock otroligt glad över att vi fortfarande pratar som vänner, och jag tror och hoppas att vi kan fortsätta göra det ändå.
Spelar vårt Wordfeud, Draw Something och Russle på våra mobiler mot varandra mm.
men ännu ett kapitel i mitt liv är nu avslutat, och dags att börja skriva på ett nytt.
Vad det kommer innehålla vet ännu ingen, men det är bara jag som kan skapa det!

No comments:

Post a Comment