Friday, August 3, 2012

Träningen

Jag har inte glömt bort träningen i sig, bara inte haft tid med bloggen att uppdatera den.
Men har satt upp målbilder hemma på hur jag såg ut för ett antal år sedan, och ska tillbaka till det, där trivdes jag med min kropp :) lägger upp bilden här sen också!
Har gått över till istället för 30 min Powerwalk så är målet att jag ska klara 5 Km, varav varannan KM ska jag jogga varannan ska jag gå, detta för att få upp konditionen och stärka mitt hjärta igen.
Just nu ligger jag på att gå första killometern, sen joggade jag 800 m innan jag inte orkade mer, och sen gick jag 2 km efter det.
så jag har mycket kvar.
har även hittat en kanon tränings app i mobilen med en "personal trainer" återkommer med en recension av den appen sen.
men där fick jag ett färdigt program man kan köra hemma tar 15 minuter med ett antal övningar som håller en igång och stärker / bygger musklerna.
så detta ska nog bli bra, har sagt att till nästa sommar (Juni) ska jag ha nått min målbild!

No comments:

Post a Comment