Thursday, August 9, 2012

a Brand new me

Ny motivation, nya mål, och en helt ny mig.
Det är mitt mål, jag ska bli bättre!
Skrev in mig på Fitness 24Seven idag, träffade och bokade tid med deras PT.
Jag har tagit tag i läsningen igen, ska läsa minst 30 minuter dagligen! just nu läser jag Richard Bransons bok
laddat Mobilen med bra Utbildningsskivor såsom, How to win friends and influence people, Attityd, MLM utbildningar mm mm, så jag kan lyssna minst 30 minuter om dagen också.
Mål för min egna verksamhet ska sättas upp, både Kyäni, men har en del andra planer också.
Min ekonomi håller på att vända åt rätt håll, har gjort en budget där jag har full koll på mina utgifter, och vart alla pengar tar vägen.
Jag vet att detta är mycket på en gång, men lika bra att göra en ordentlig Reboot av hela mig.
och ut kommer om ett år en helt ny jag

No comments:

Post a Comment