Wednesday, August 15, 2012

Första riktiga passet

Nu har jag varit och kört första riktiga Gympasset med min Personlig tränare.
Idag blev det ett Framsidan pass bestående av.

  • Kondition
  • knäböj
  • Framsida lår
  • Cable Cross(Bröst)
  • Bröstmaskin
  • Hantellyft fram
  • Fyggliggande curl
  • Crunch på boll
Jag är helt slut i kroppen nu, men så skönt det är att ha tagit ut mig helt, kommer ha riktigt skön träningsverk i kroppen till helgen.
Kommer köra detta passet fram tills vi träffas nästa gång och sätter upp ett pass till som jag kan alterera med.
Mitt mål är att de veckor som jag är ensam ska jag köra 3 gånger i veckan, och de veckor som jag har Michelle kommer jag försöka hinna med ett pass på Gym och sen köra enklare övningar hemma.
1 års målet är satt, och jag vet vart min träning ska leda, vilket gör det mycket enklare att träna. så nu skall delmål sättas upp så man kan peppa sig själv.
Jag har även sett över hur och vad jag äter, så dels så är det mer sallader, mer protein i min mat och mindre kolhydrater, samt jag äter frukost, 2 lagade mål, och 3 mellan mål per dag som gäller.
Bilder kommer jag lovar, men inte riktigt ännu ;)

No comments:

Post a Comment