Sunday, August 12, 2012

Personlig Tränare

Varför har jag valt att ha en personlig tränare, och inte bara gå ner till Gymmet och köra?
för min del så har jag flera gånger gett mig på det här med både träning och gym, viss kan man gå ner och bara köra, men jag känner för att nå de målen och det jag vill uppnå med träningen, så känner jag att jag behöver coaching och hjälp, hjälp att sätta upp mina mål, lägga upp träningsprogram, och även lägga upp eller få kostråd, hur jag ska äta för att nå bästa resultat.
På Fitness24Seven så har de en PT som heter Diana, som jag idag hade ett möte med och träffade, vi tittade igenom mina mål, mina förutsättningar och lite hur vi ska jobba tillsammans.
Vi träffades upp på Cafe vattentornet, där vi pratade igenom allt detta, och bokade en första session som vi ska köra nere på Gymmet, ska bli väldigt spännande att se hur detta artar sig.

No comments:

Post a Comment