Thursday, April 5, 2012

Påsken är traditionernas tid

Påsken för mig är 2 stycken traditioner egentligen
Den ena är att jag och en av mina bästa vänner alltid åker till Elmia mässan Bilsport har sin årliga bilshow, där, så strosar vi runder och tittar på bilar hela dagarna och får inspiration och egna ideer
Sen pä söndagen är det påskmiddag med familjen, också väldigt viktigt för mig, träffar inte familjen så ofta som jag vill då jag har ett väldigt aktivt liv, gör väldigt mycket saker, och de veckor jag har min prinsessa så är det ganska skönt att bara vara hemma och inte stressa iväg överallt.

Denna påsken så är vi nu i veckan uppe hos flickvännen, och hennes son, sen åker vi hem på fredag, för att på Lördag ska jag och macke sticka till Elmia i Jönköping, medans Prinsessan är med sin mamma och firar påsk med deras familj, och sen på söndag ska vi ner till brorsan och fira påsk samt hans flickvän som fyller år.

Lovefilm han jag itne prova på vägen upp med streaming eftersom det inte var några strömuttag på tåget påvägen upp, och filmerna hann inte komma innan jag åkte tidig måndag morgon, så får testa och skriva mer om det när jag kommer hem igen.

nu ska jag gå och njuta av ledigheten med min prinsessa!

No comments:

Post a Comment