Thursday, April 26, 2012

Xperia Active lek

Fick en ide om att se vad min SONY Xperia Active klarar av
allt ihopa började som en ide när vi var iväg på lunch, jag och en kollega.
och så fick jag chansen igår när vi skulle diska muggarna på kontoret, så fixade min Xperia Active, satte igång filminspelning och slängde in den i Diskmaskinen.
Satte igång maskinen på Vanligt program på 45 graders värme.
och körde igårn, tyvär så stängde inspelningen av sig innan maskinen satt igång.
Ut satte igång allting igen, startade maskien på vanlig avsköljning bara.
efter ytterliggare 2 försök fick jag till en film som varade hela avsköljningsprogrammet på 26 minuter.
Editerade om det lite i Youtubes verktyg, och la upp det
här nedan ser ni resultatet, nu har jag fått iden att prova mer vad luren klarar av, så fler klipp blir det nog.
men tills dess enjout
och sprid gärna länken https://www.youtube.com/watch?v=hQF_cydXhr4

No comments:

Post a Comment