Wednesday, October 24, 2012

wow....

Det är oerhört kul, och smickrande över hur kolleger och andra som jag kommit i kontakt med under de event jag varit och hjälpt till på och jobbat på.
Hur många som verkligen ärligt säger vilken "katastrof" det är att jag ska sluta, hur saknad jag kommer bli, men allt jobb de lägger ner för att hitta en lösning för att få ha mig kvar. och vad jag betyder som medarbetare, mm.
det är svårt att här beskriva i ord, men den känsla som detta upprört och det som ligger bakom är mer än jag trodde.
Visst jag stormtrivs med att jobba ute på event, och gör verkligen mitt yttersta för att göra ett fantastiskt jobb när jag är där. och för att bli uppskattad.
så jag är oerhört smickrad och glad över den support, hjälp och allt som sker för mig. för lilla mig.

No comments:

Post a Comment