Monday, October 15, 2012

Det är tufft att vara stark alltid

Ikväll är ingen bra kväll
Känns som jag varit stark länge nu, visat en possitiv sida utåt, jobbat med att visa utåt, "det blir som man tänker" verkligen velat vara possitiv igenom allt.
För min egen skull, för mina kollegors skull, för Michelles skull, men även jag har mina dåliga kvällar/dagar.
Men även för mig kan det bli för mycket, och efter en jobbig, tuff dag på jobb, och veta att imorgon kommer beslutet, beslutet som jag inte kan påverka, oavsett hur hårt jag jobbar, kämpar och visar att jag verkligen vill, Vill vara kvar, men jag kan verkligen inte påverka det som kommer ske imorgon.
jag vet att jag har mina livlinor att prova och försöka med efter imorgon.
Men oavsett om jag får stanna eller gå, så kommer allt förändras, och det är jobbigt, oavsett om jag får vara kvar eller gå, så kommer det inte bli det samma.
och det känns.
ikväll är en jobbig kväll, imorgon är jag stark igen!

No comments:

Post a Comment