Saturday, October 13, 2012

T-2 days till doomsday

På tisdag så smäller det, då får jag och resten också för den delen veta vem av oss som fortfarande har ett jobb kvar, vem som har ett annat jobb och vem som inte har ett jobb kvar.
Har försökt vara positiv hela tiden, se att det skapar en ny möjlighet, chansen att prova något nytt om det skulle vara så att jag får gå.
Men jag vill verkligen inte lämna Sony, Sony är en så stor del av mig, och jag verkligen trivs där, tror på företaget och på framtiden där.
Jag vill verkligen vara en del av det, det jobbiga är att jag kan verkligen inte påverka det alls, knappt ens min chef kan göra det.
och jag vet att alla beslut är tagna nu, så det är bara en väntan.
Jag försöker verkligen hålla humöret uppe, kämpa och försöka inte låta det få det bästa av mig, tror jag lyckas ganska bra, men vi har alla våra dåliga och bra dagar, mina dåliga dagar är oftast på nätterna när jag drömmer, svårt att prata med någon om det också, får kämpa på som det är, så därför är det skönt att ha Gymmet som tillflykt där kan jag koncentrera mig på de målen, på träningen, och musiken strömmande i hörlurarna.
och så har jag min blogg, där jag kan skriva av mig av mina tankar.
Jag brukar säga att det blir som man tänker, och i mina tankar är jag kvar på Sony, så är det bara, så enkelt blir de inte av med mig, har fortfarande ett par kort att spela ut om det skulle behövas.

No comments:

Post a Comment