Thursday, October 11, 2012

Träningen

Min träning fortlöper riktigt bra.
Jag älskar mina timmar på gymmet, det är avkopplande, man kopplar bort verkligheten en stund och bara kör på, det är fantastiskt sätt att rensa hjärnan att vara där nere själv, hög musik i lurarna och lägga på precis så mycket vikt man klarar.
jag kör ju tillsammans med en Personlig tränare, och vi har kört ett pass tillsammans varannan onsdag, där vi tagit fram nu 4st pass, 2 framsida och 2 baksidan som är anpassade för mina mål, min kropp, och vad jag klarar av.
Så har vi tillsammans gått igenom hur övningarna ska göras för att jag ska få ut maximalt från träningen.
Vi har även pratat igenom lite hur jag ska äta och dricka, så att jag kan uppnå mina mål.
Jag kan skarpt rekommendera att ha en Personlig tränare om man tränar för mer än bara att hålla kroppen i trim, och även då kanske ta ett eller 2 pass i varje fall så man gör övningarna rätt och få ut mesta möjliga av sin träning.
jag har lyckats lägga upp så att jag varannan vecka när jag har Michelle kommer iväg och tränar 2 gånger minst, jag passar på när hon är på sin Simning och Ridskolan, och de veckor som Michelle är hos sin Mamma, så blir det 4-5 pass den veckan, då kör jag varannan gång Framsidan, och varannan gång baksidan.
Jag har nu även en väldigt klar bild över hur jag vill se ut, vad jag vill få ut av min träning, och det ger mig den där extra motivationen att gå dit och köra även om klockan många gånger är 9 på kvällen när jag sticker till Gymmet.
Det riktigt sköna är att jag redan börjat både se och känna resultat av träningen, kommer när jag känner mig mer tillfreds att lägga lite före och efter bilder för er. och ävne en bild på mina mål med det.

No comments:

Post a Comment