Thursday, November 8, 2012

Älskar min träning

Har nu tränat ganska hårt i ca 3 månader, efter min Personliga Tränares program som hon tagit fram till mig.
Varannan Vecka har vi ett en timmes pass tillsammans, och sen kör jag själv däremellan.
Det har blivit 5-6 ggr de veckorna som Michelle är hos sin mamma och 2-3 ggr de veckorna som Michelle är hos mig.
Igår körde vi nytt pass, där vi går in mer på specifika muskelgrupper i varje pass, man skulle kunna kalla det steg 2.
och själv ser jag resultat när jag kollar i spegeln hemma, både på min hållning, men även på mindre mage och mer muskler på kroppen. börjar trivas igen med vad jag ser i spegeln.
Men även min PT har sagt att det syns väldigt tydligt mina resultat.
så förutom att träningen får mig att må bättre rent fysiskt och avkopplande när jag är på gymmet, men den får min även att må bättre med mig själv, känna mig mer nöjd.
Bästa beslutet jag tagit var att komma igång igen, och att faktiskt träna med en PT.

No comments:

Post a Comment