Saturday, November 24, 2012

Resutat

Satt och kollade på bilder som jag tagit under min träning
Dels har jag den 1:a varje månad tagit en bild framför spegeln på mig själv, och det är skitkul att faktiskt under dessa 3 månader som jag tränat hårt nu kunna se resultat på mig själv.
Någon dag när jag känner mig redo så kanske jag delar med mig av de bilderna också.
Har även lite bilder från gymmet, man blir lite ego när man tränar.
Men det är framför allt att se resultaten som gör att man vill mer, man får motivation att fortsätta.
Har nu steppat upp med mer muskelgrupps specifika övningar, tidigare var det mycket basövningar för att få upp en grund träning, och för att väcka muskelminnet igen.
Detta kom dock ganska snabbt tillbaka, och det är först när man har byggt upp ett muskelminne som övningarna verkligen börjar göra nytta, och muskelmassan börja öka.
Nu är jag inte ute efter en kroppsbyggar kropp, men däremot är jag ute efter en snyggare kropp, en kropp där jag när jag ser den i spegeln är nöjd.
Men samtidigt är det för att jag mår så mycket bättre av träningen, min rygg mår bättre, jag har en bättre hälsa och fysik, min hållning har blivit bättre, och även självförtroendet stärks när man trivs med sig själv.


No comments:

Post a Comment