Wednesday, November 28, 2012

I have a dream!

Har under en tid nu funderat vad jag vill, undersökt det närmare och känner att detta är helt rätt.
Hälsa har som många vet intresserat mig under en längre tid, från och till, men mer och mer med tiden.
Sedan jag började med Kyäni har jag läst mycket, lyssnat mycket och snappat upp/samlat information, jag drivet t.ex. www.lifestyle4you.se som är ett litet projekt jag har som kommer ta mer fart under 2013.
Dels kommer jag vara mycket mer aktiv i att leta och dela med mig information där, kommer ev sälja produkter som jag anser är bra, som är testade och bevisligen fungerar, kommer mycket om träning, både mer avancerad men väldigt mycket "vardagsmotion".

Men som sagt tillbaka till min dröm, så med detta har jag bestämt mig att oavsett vad som sker på SONY för min del, så kommer jag läsa in till Certifierad Kost och Träningskonsult, utbildningen sker på en skola som heter The Academy, ni kan läsa mer om den här, http://www.theacademy.se/education.aspx?eduID=60 men väldigt kort så innebär det att jag blir

  • Licensierad Träningsinstruktör
  • Licensierad Personlig Tränare
  • Licensierad Kostrådgivare
  • Hälsoinformatör
Med detta i ryggen kan jag sedan driva Lifestyle 4 You vidare, jobba på frilandsbasis som Personlig Tränare och Kostrådgivare, men kommer även kunna åka ut och hålla föredrag, utbildningar mm inom Kost och Hälsa.
Detta känner jag som rätt steg för mig att ta, och då antingen göra som en extra grej vid sidan om SONY eller som en heltidsgrej när jag är färdigutbildad.
Jag har givetvis mer planer kring detta som jag kommer utveckla efterhand, men detta mål och dröm har mer och mer börjat sätta sig hos mig och är något jag verkligen vill och brinner för.
Så för att lyckas med detta så ska jag spara ihopa 77'000kr som utbildningen kostar.
Det kommer jag göra genom investeringar av de små summor jag har kvar när allt är betalt.

Vill ni hjälpa mig så klicka på och använd de reklam erbjudanden som jag har på båda mina bloggar, dvs dels på denna, och dels på www.lifestyle4you.se då om ni utnyttjar dessa så får jag en liten liten % från företaget/eller en fast summa.

alla bäckar små som sagt hjälper mig att nå mina mål.

så tveka inte, klicka och använd mina reklambanners.
och slutligen känner ni att ni vill göra en anonym/eller oanonym donation så kan ni klicka på Payson knappen nedan.

Tack för all hjälp!


Köp nu




No comments:

Post a Comment