Friday, November 16, 2012

vikten av ett mål och en plan

Jag har äntligen hittat ett Mål som jag verkligen vill genomföra och som jag känner att detta vill jag verkligen.
Målet är att läsa till Certifierad kost och träningskonsult (steget efter personlig tränare) känner att Hälsa är något som verkligen ligger mig nära om hjärtat och något som jag kan tänka mig att syssla med om jag inte blir kvar på SONY, eller även om jag blir kvar...
Har hittat precis den utbildning jag vill gå nu, dock så kräver den att jag lyckats få ihopa en ganska stor summa pengar.
Så nu i helgen kommer allt krut läggas på att hitta, göra upp mål och en plan för alla inkomstmöjligheter som jag kan hitta och har möjlighet till.
nu kör vi så det ryker. sista Mars ska jag kunna anmäla mig till denna kursen.
Men det känns verkligen bra, det känns i magen att nu gäller det!

Vill ni hjälpa mig uppnå mina mål och lyckas med detta så får ni gärna utnyttja någon av de länkar, och banners ni hittar här på bloggen eller på www.lifestyle4you.se då jag får en liten % på det eller en liten summa pengar när så görs.


No comments:

Post a Comment