Thursday, September 6, 2012

I must be doing something right!

Som jag skrev i den tidigare bloggen så en av de stora fördelarna med dessa resorna är att jag lär känna väldigt mycket nya människor, och då många "viktiga" personer, inte kanske viktiga för att de har en särskild ställning i företaget eller så, men viktig då de är strategiska kontakter också, personer som kan hjälpa mig uppnå mina mål, och komma vidare, eller som kan vara till hjälp vid olika tillfällen.
Här på IFA så lärde jag bland annat känna några som också bl.a. sysslar med att sätta upp evenemang av olika typer för SONY, och som efter att lärt känna mig, men än viktigare sett hur passionerat och hur duktig jag är på det jag gör, fått upp ögonen för mig, och nya dörrar har väldigt snabbt öppnats för mig, med framtida jobb, evenemang och uppdrag.
Detta blir än dock viktigare nu när situationen på SONY i Lund ser ut som den gör, då gäller det att skapa rätt kontakt nät och nätverka! jag har idag många nya ideer, kontakter och möjligheter som jag itne hade för bara 2 veckor sedan. Vi får väl se vart det kan leda.

No comments:

Post a Comment