Tuesday, December 11, 2012

Det är mycket just nu!

måste ju börja med en väldigt märklig grej, som ni vet så ingick jag bland de som tyvärr kommer lämna SONY, vi är uppsagda pga Arbetsbrist som det heter, mycket för att delar av verksamheter flyttar till japan, och även till Kina, men själv har jag så mycket att göra på jobb nu att det nästan är löjligt.
Ofta innebär det inte bara pga mycket jobb, men även pga att mycket av det jag har nu är mot de som jobbar i USA, så blir det en del kvällsjobb, sena telefon möten, och mycket, mycket mailandes.
ovanpå väldigt mycket på jobb så är det Jultider, inte för att jag tycker det är mer att göra under Julen, mot vilken annan månad om året.
det är mycket kring en del nypåbörjade projekt som jag är inblandad i, det är mer och mer kring mitt egna företag där jag bland annat driver Kyäni men även försöker få igång andra verksamheter i, däribland www.lifestyle4you.se som jag ska mer och mer ägna tid åt.
Givetvis så ska Michelle såklart få den tiden hon förtjänar och träningen, får inte glömma träningen.
Den har blivit en stor del, men också en viktig del, för den hjälper mig koppla bort en stund, rensa huvudet och tänka, utan den hade jag nog blivit galen eller fått läggas in eller något.
hade ju då även väldigt gärna känner jag haft dit att träffa någon, känns att det saknas någon i mitt liv, hade varit trevligt att få träffa henne, med stort H!
så japp det är mycket nu, men ska jag vara ärlig så trivs jag bättre såhär med att ha något att göra, ha många bollar i luften och ha omväxling, där det händer något hela tiden!

Föresten på tal om träning, glöm inte kolla in på Gymgrosistens och deras "Deal of the Week"

No comments:

Post a Comment