Wednesday, February 6, 2013

Träningen fortsätter

Tro inte jag slappat till det bara för att jag inte bloggat om min träning på ett gäng dagar
förra veckan blev det ytterliggare 2 pass, sen gick jag och blev dålig på fredag och lördag så då låg det nere.

Denna veckan blir det hemma träning, började i måndags och vilodag igår på det idag, kommer bli varannan dag då jag kör ett cirkelpass core träningen som fokus.

så det blir
15 Crunshes
15 armhävningar varierande bredd på armarna
plankan till failure
detta körs 3 gånger utan vila mellan, kan säga att jag är rätt bra slut efter 3de rundan.

sen blir det en proteinshake på detta för att musklerna ska få vad de behöver i byggstenar.

Maten fortsätter på GI nivå förövrigt så nära det går, håller inte det strikt då jag inte behöver det, det viktiga för mig är bara att fortsätta med att inte äta sötsaker, chips mm och ingen mer läsk bara.
så har jag mitt på det torra.


No comments:

Post a Comment