Wednesday, February 6, 2013

en plan har börjat ta form

En plan för vad jag ska göra efter SONY har börjat ta form i mitt huvud.
Jag vet vissa saker jag vill så nu måste jag göra en plan att kunna genomföra det, delar av den planen är hur jag ska finansiera utbildningen som kommer kosta mig 77'000kr
sen så har jag som jag tidigare nämnt en inkomst möjlighet som snart kommer dra igång. väntar bara på att alla de bollarna ska falla på plats, dock så är det en långsiktig grej som kommer ta mig 6-10 månader att börja inbringa en bra inkomst, och fram tills dess ingen alls.
Jag har börjat inse att jag kommer inte vara kvar på SONY, verkar aldeles för krångligt för de att få till den tjänsten jag och dom vill ha in mig på.
så nu är sista frågan vilket av valen jag ska ta när jag lämnar SONY, har som sagt lite mer än en vecka på mig att bestämma mig.


No comments:

Post a Comment